Bangkok – Koh Tao

Na een kort nachtje stond de welbekende fietstour van Co van Kessel op het programma. Om 06:00 uur liepen we het hotel uit waar we een verscheidenheid aan dingen ontdekte: drinkende Engelsen, irritante taxichauffeurs, monniken en ratten. De gids nam ons mee naar ‘Het echte Bangkok’. We fietste door Chinatown, langs tempels en over kronkelende paadjes in de jungle. Tussendoor werden de fietsen op een longtailboot gezet om zodoende vanaf het water Bangkok te bewonderen. De lunch was zeer goed geregeld bij een klein restaurantje aan het water. Best gezellig om Thaise gerechten uit te proberen met alleen maar Nederlanders aan tafel.

Ondanks het korte nachtje hadden we in de avond afgesproken met de ooms van Soof die een appartement in Bangkok bezitten. Na een paar drankjes in het appartement en een heel gezellig etentje werden we meegenomen naar DJ Station Bangkok. Hier stond om 23:00 uur een travestietenshow op het programma, wat een fantastische ervaring.

Vanaf Bangkok zijn we met de bus en boot, een lange trip van 9 uur, naar Koh Tao gegaan. Een fantastisch mooi, klein eilandje in de Golf van Thailand. Gelijk bij aankomst sloten we onszelf op op het balkon. Gelukkig heeft Soof een Thais maatje en kon ze door het raam naar binnen klimmen. De eerste volledige dag hebben we mountainbikes gehuurd en zijn naar verschillende strandjes gefietst. Dit bleek zwaarder dan verwacht, volgens Soof doet ze dit NOOIT meer haha. De mooie stranden maakte het voor Soof ook wel een klein beetje goed. Op verschillende strandjes gesnorkeld en Djo heeft zelfs nog met kleine haaitjes gesnorkeld bij Shark Bay.

Nog twee dagen op dit mooie eiland en dan verkassen we naar het volgende eiland, Koh Phangan. Kijken of Djo op Koh Phangan meer geluk heeft met de spelletjes…

Doeeeeeiii,

Djo en Soof.

6 Replies to “Bangkok – Koh Tao”

1. Wat een prachtige ervaringen doen jullie nu al op😃
    Ik mis alleen de lekker lippenfoto met de duikbrillen en snorkels op😊

2. Niceeeee! Website ziet er ook mooi uit!!

3. Klinkt allemaal erg leuk lieverds. Geniet van de mooie stranden en succes met de volgende eilandtrip!🖤

4. Op afstand geniet ik mee. Fijn jullie vandaag gesproken te hebben. 💞

5. Wat een prachtige dingen ondernemen jullie. De foto’s zien er ook al zo heerlijk uit. Geniet er lekker van.

6. Moeten zeker leuke ooms zijn die jullie in bangkok hebben gezien .. -:)